ADÜ Menü
ADü LOGİN

Adnan Menderes Üniversitesi
Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü

ADÜ Haber Arşivi

Birimlerimizde Çalışacak Kısmi Zamanlı Öğrencilerin Dikkatine

Ayrıntılı Bilgi İçin Tıklayınız

KISMİ ZAMANLI İŞE BAŞLAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZİN İZLEYECEKLERİ YOL 

1-      25 yaşını geçmemiş öğrenciler, öğrenci belgesi ile Sosyal Güvenlik Kurumu’na giderek (anne baba üzerinden sağlık yardımı alabilme koşulu olan) aktivasyon işlemlerini yaptıracaklar.( 25 yaş üstü öğrenciler bu işlemi yaptırmayacaklardır.)  

2-      25 yaş altı öğrenci e-devlet şifresi (PTT den temin edilmektedir.) alarak e-devlet sistemi sorgulamalar linkinden Sosyal Güvenlik Kurumu ve ‘‘SPAS Müstahaklık Sorgulama (Sağlık Provizyon Aktivasyon Sistemi) ’’  yaparak çıktısını alacaktır. 25 yaşını dolduran öğrenci e-devlet sisteminden aynı işlemi yapacaktır. 

3-      Nüfus Cüzdan fotokopisi, öğrenci kimlik fotokopisi ( veya öğrenci belgesi), T.C. Ziraat Bankası Aydın Merkez Şubeden açtırılacak bir hesap ( iban numarası ) 

4-      http://www.idari.adu.edu.tr/db/sks/default.asp?idx=343032 linkine giriş yapılarak

— Öğrenci Başvuru Dilekçesi

— Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Sözleşmesi

— Aile Durum Bildirim Formu 

Formlar indirilecek ve öğrenci tarafından doldurulacak. Formlardan sadece Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Sözleşmesinin 4. ve 5. bölümler boş bırakılacak ve SKS Daire Başkanlığı tarafından doldurulacaktır.  

Daha sonrasında belirtilen randevu gününde Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığına yukarıda belirtilen evraklar ile müracaatlarını yapacaklardır.

 

            Öğrencinin Başvuru için Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığına gelirken getirmesi gereken evraklar. 

-          Öğrenci Başvuru Dilekçesi

-          e-devlet müstahaklık sorgu çıktısı

-          Nüfus cüzdan fotokopisi

-          Öğrenci kimlik fotokopisi

-          Ziraat Bankası iban numarası

-          Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Sözleşmesi

-          Aile Durum Bildirim Formu

  

Not:  ilk madde de 25 yaş altı ve 25 yaş üstü öğrencilere ait farklılık vardır. Diğer maddelerde istenen evrakları tüm öğrenciler aynı işlemleri takip ederek yapacaklardır. 

                                                                                                                        SKS DAİRE BAŞKANLIĞI

 

NO

ÇALIŞILACAK BİRİM ADI

RANDEVU TARİHİ

RANDEVU SAATİ

1

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

04.04.2013

09:00

2

SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

04.04.2013

09:35

3

FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

04.04.2013

10:10

4

NAZİLLİ İİB FAKÜLTESİ

04.04.2013

10:45

5

SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI

04.04.2013

10:45

6

EĞİTİM FAKÜLTESİ

04.04.2013

13:30

7

FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ

04.04.2013

14:50

8

VETERİNER FAKÜLTESİ

04.04.2013

16:30

9

AYDIN MYO

05.04.2013

09:00

10

BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YO

05.04.2013

10:15

11

KUYUCAK MYO

05.04.2013

10:15

12

AYDIN SAĞLIK HİZ. MYO

05.04.2013

10:45

13

MÜHENDİSLİK

05.04.2013

11:30

14

AYDIN SAĞLIK YO

05.04.2013

13:30

15

ZİRAAT FAKÜLTESİ

05.04.2013

14:15

16

KÜTÜPHANE VE DOKUMANTASYON DAİRE BŞK.

05.04.2013

15:15

17

BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER

05.04.2013

16:30

18

DIŞ İLİŞKİLER OFİSİ

05.04.2013

16:30

19

BOTANİK BAHÇESİ HERBARYUM UYG. MERK.

05.04.2013

16:30

20

ÖĞRENCİ TOPLULUKLARI

08.04.2013

09:00

21

ENFORMATİK

08.04.2013

11:15

22

DİDİM MYO

08.04.2013

11:15

23

ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILÂP TARİHİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ

08.04.2013

11:30

24

ADÜ UYG. VE ARŞ MERK.

08.04.2013

11:45

25

ROMANLAR UYG. VE ARAŞ. MRK

08.04.2013

11:45

26

SANAYİ İŞBİRLİĞİ UYG. VE ARAŞ. MRKZ

08.04.2013

11:45

27

FARABİ KOORDİNASYON OFİSİ

08.04.2013

13:30

28

KADIN SORUNLARI UYG. VE ARAŞ. MRKZ

08.04.2013

13:30

29

MERKEZ LABORATUAR

08.04.2013

13:30

30

NAZİLLİ MYO

08.04.2013

14:30

31

NAZİLLİ SAĞLIK HİZ. MYO -3

08.04.2013

14:30

32

YABANCI DİLLER YO

08.04.2013

15:30

33

ÇİNE M YO

08.04.2013

15:45

34

ATÇA MYO

09.04.2013

09:00

35

KOÇARLI MYO

09.04.2013

09:45

36

KARACASU MYO

09.04.2013

10:05

37

YENİPAZAR MYO

09.04.2013

11:10

38

SULTANHİSAR MYO

09.04.2013

11:10

39

SÖKE MYO

09.04.2013

13:30

40

SÖKE SAĞLIK HİZ. MYO

09.04.2013

14:30

41

TURİZM İŞL.OT.YO

09.04.2013

15:00

 


3.4.2013